stackars mig!!

jag sträckte ryggen i går när vi körde trial och nu kan jag knappt vrida på huvudet! jobbigt som fan.. har precis petat i mig värktabletter och sitter med värme puffen.. hoppas att det blir bättre snart, svårt att jobba annars. jaha i dag är det föräldramöte.. vill bara att det ska vara över.. :P nu måste jag borsta tänderna och åka..

PoK

Postat av: Mr. A

De blir nog bättre snart stackarn. Har samma fel jag med idag.

Ska du inte jobba i fisken nåt mer ?

2009-08-17 @ 16:40:12
Postat av: Anonym

a det är inte lätt.. ;) näe det blir det nog inte.. möjligtvis till jul och nyår kanske.. Nu är jag nyfiken!! vem är du?

2009-08-17 @ 21:27:21
Postat av: Mr. A

Jaså jaså :) Hmmm det är och kommer förbli hemligt men trogen läsare iaf :) Nyfiken? haha ;)

2009-08-18 @ 16:11:05

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se