Halloj..

Nu har vi kört trial! Det va väldigt blött i skogen efter gårdagens regn men det funka bra ändå! Vi åkte till banorna från förra KM:et och jag testade att köra en klass svårare.. och det va SVÅRT! :) jag va helt slut efter 2 sektioner.. Jag blev väldigt sugen på att tetsa en klack jag inte prövat förr så Paul, pappa och Peter fick ställa sig så att dom kunde ta emot mig i fall det gick åt helvette. och det gjorde det! ;) jag va nästan uppe när bakhjulet började spinna och flög av cyckeln.. Bromshantaget gick av en bit.. det va ju typiskt.

Nu har jag tagit ett bad och startat en tvätt. Perre och Linda kommer hit lite senare.. vi ska grilla och dricka nån öl så nu måste jag göra mig i ordning och åka till affären..

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se