Bakfull som ja vei int va..

Ja.. så går det när man dricker mer alkohol än vad man klarar av!! ;) Det va trevligt på pizzan i går.. god mat, sol och öl.. vi rörde oss hemmåt vid halv elva tiden tror jag och på vägen plockade vi upp ola.. sen drack vi min likör 43... sen sov jag på soffan! ha ha Jag lyckades slå på en vurpa i går det första jag gjorde med trialen så idag är jag mörbultad.. slog i benet som tusan och det börjar bli blått nu.. inte vackert!

Om en halvtimme kommer Perre och hämtar oss! sen åker vi till Örby och lastar hojjarna sen bär det av till Dalarna.. :) det blir så sjukt mycke packning när man ska i väg så här! vi har med oss:

Trialkläder och skydd.
täcken, kuddar, lakan.
en resväska med kläder.
en väska med prylar.
4 lådor öl.
2 lådor vin.
whisky...


Nu ska jag föröka få i mig lite vätska.. coffe maby.. ;)

Ha en underbar vecka allesammans!

PoK


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se