Alarma! :P

Larmkillen har varit här nu.. han fick oss att köpa larm :D det va sjyst som f-n... när jag sover ska jag larma nedervåningen! och tror jag att jag glömt att stänga av spisen eller ngt liknande så åker dom hem till en och fixar det! kostnadsfritt.. inga självrisker om något går sönder och ingen bindningstid.. ja är as nöjd!
Nu sitter Ola här och killarna spelar gta! dom är hetsiga och river kontrollen från varandra! ha ha tur att man inte tycker om tv spel... eller föresten! crach bandicot är riktigt kul. har laddat ner det till ps3:an, det kanske jag ska spela i kväll!

Jag diggar min nya ringsignal! ;) Svenne banan! ha ha texten är ju grym.. allt stämmer in på oss svenssons.. eller nästan allt iaf. Näe nu ska jag vara lite social.. hörs i morrn..

PoK


Postat av: Mysan

Haha jag visste att ni skulle falla för alarmet, när vi har berättat hur bra det är och hur mycket man får ut av det så tror jag bara att ni inte har lysnat riktigt. Haha men det är ju bra att ni tog det. Puss

2009-08-10 @ 20:13:22

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se