snabbis inlägg...

haft en seg måndag.. hatar att sluta kl 5! dagen blir sååå lång. kom hem å käka kött å korv gryta. paul hjälpte mej att stränga om jobb gitarren så att man äntligen kan utnyttja den igen! tränat i 40 minuter, färgat barret och duschat. sen har jag hunnit spela gura en halvtimme och glott på tv lite =) fan va man kan va produktiv då! :P i morgon är det föräldramöte på jobbet och jag hinner precis hem i mellan å laga mat och byta om innan jag måste tillbaka.

På Onsdag fyller min älskade mamma år!! =) vi gav presenten i förskott eftersom vi alla va där i går på middag. pappa är i götet då så jag och paul åker dit på middag och födelsedags kaffe.

Sov gott!



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se