Röstdax!

idag ska det röstas! =) jag är fortfarande inte helt hundra hur jag ska rösta än :S sjukt kluven... det löser sej säkert där.
fredan blev lite sen i säng.. vi satte igång vid tolv tiden och la in alla nr å sånt i mobilerna och kom i säng vid halv fyra tror jag. sen i går hjälpte vi ammi att hämta en soffa i stan som va jätte fin! passa henne perfekt =) sen drog vi handen och åt världens grymmaste sushi och yakiniko, paul köpte en väska till sin iphone som han kan ha på jobbet. hem och småpula lite på eftermiddagen och sen till fredrik och kolla på en fightning film som va helt okej.
va hemma vid elva tiden och mådde spy illa för att jag va så trött!

Men nu är jag rätt utvilad och började morgonen med att byta lakan, hänga tvätt och städa upp. frukost 2 koppar kaffe och handlingslista skriven. nu ska jag dra på mej kläder och så ska vi möta upp "vh packet" så går vi i enad front till röstsalen :P 



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se