Man blir lite lätt irriterad!

jäkla dåligt skött av djurgårn tycker jag! försläpper säsongskort till alla som haft det tidigare år (och de e ju inte mer än rätt) men sen släppa 100 biljetter på nätet och 100 i butiken och då var det ju fan inte en tjomme som hann få någon... inte ja iaf! sen blev ja irriterad och tänkte skita i de.. pengarna gick åt till annat.. några dagar senare går dom ut med att nu släpper vi 300 klack kort till! nördjävlar! hade inte en spänn så jag sket i de.. funderar och vill ha ett iaf och finns då 60 kvar.. ringer i morse och då var dom såklart slut... bestämmer att köpa lösbiljetter på en gång till första matchen mot hv71 och alla matcher mot gnaget! köpet går igenom och jag och my har en varsin biljett mot Hv.. när jag ska köpa mot gnaget hemmamatcher så är dom slut! va FAAAAN! vill kasta datorn i golvet och pissa på någon asså! efter en stund har jag klickat vidare och köpt storklackskortet för 1200 spänn som innebär att jag får biljett till 13 matcher! så har jag hemmamatcherna mot gnaget iaf.. men såg senare att jag då köpt premiärmatchen mot hv helt i onödan eftersom den ingår i kortet jag handla! jag blir sååååå förbannat trött! dom ska fan bara mjölka en på pengar dom jävlarna!!

Men går ändå och lägger mej med en lättnad :P nu får jag gå på några av dom bästa matcherna iaf! =)



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se