så var det söndag..

har lite bakis ångest idag.. 2 kvällar av öl och festande har den inverkan på mej.. matchen va sjukt spänannde i går!! vi vann med 5-4 och jag tror att vi kan tacka powerplayet lite =) satt på hotellet efter matchen och vid nio tiden drog jag till lärkan där jag mötte upp My, bella, michelle och annelie.. Ted hämtade oss vid ett tiden så jag va inte hemma så sent.

jaha idag är det slappardag.. paul ska till läkarn kl 3, tror att han har sån där luftvägsinfektion igen.. det piper när han andas. Sen åker vi hem till My och Steven på söndagskäk och film! ska bli såå skönt! nu har jag badat och ätit chokladkaka som blev över från i fredags och nu håller kaffet på att rinna ner. gjorde sjukt starkt kaffe!! tror d behövs.



vi ska kolla på bröllopsfotografen.. den verkar va bra!

ha en skön söndag!!


Postat av: Gurra

jaa! matchen va riktigt spänannde! kan inte mer än att ÄLSKA djurgårn!!

2010-02-28 @ 14:21:06
Postat av: Tess

ja visst va den!! in i det sista! =)

2010-02-28 @ 21:11:55

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se