helt färdig..

Det sa bara svooosch så blev jag trött.. Lagade i ordning lite fredags käk när jag kom hem från jobbet medans paul sov på soffan sen gled vi över till ola och sussie där jag klämt i mig kockostoppar, sockerkaka, chips, ahlgrens, kaffe och fanta.. aaaahh min mage är MÄTT! killarna åkte till preem och hyrde en sommar med göran.. va ett tag sen man såg den så det va dax.. =)



Nu skulle dom kolla på nån skräck eller alien film eller va de va så jag gick hem och la mig i badet och höll NÄSTAN på att somna.. drog mig upp innan duktig som bara jag kan vara ibland :P och nu ligger jag på soffan och slappar, ska nog lägga mig snart!

My har haft verkar sen kl 3 i natt stackarn!! nu är Liam på G iaf! =) får se om man blir väkt i natt när han behagat att ploppa ut.. håller tummarna för att allt går bra!!

Sov gott!



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se