FREDAG!

känns skönt enbart för att slippa vakna av den där jävla väckarklockan!! åhhh jag är så trött!! va ju TVUNGEN att glo färdigt på damernas störtlopp i går kväll innan jag la mej.. Anja tog brånset iaf! =) (stavas det med å?) hon hade SÅN JÄKLA RÖTA kan man säga!! sista bruden skulle åka och ta medaljen i från henne så slog hon på en vurpa i mitten!! HAHA..



Anja bjöd på "sälen" fast hon inte tog guld! =)


Testa vågen imorse! va ett tag sen.. Hur faan kan man väga under 60 kg??! fattar verkligen ingenting! här har jag inte tränat på jag vet inte hur länge.. tänker inte ett skit på vad jag stoppar i mej och ölar rätt friskt och ÄNDÅ har man gått ner i vikt! jaja jag klagar inte! man får hoppas att vinden inte vänder ;)

Ha en bra dag!!


Postat av: patrik

Brons stavas me O=)...kraam

2010-02-19 @ 12:12:30
Postat av: Tess

Tack så hemskt mycket för informationen! =) då har jag lärt mig nått nytt idag med! :P Kraam

2010-02-19 @ 17:23:24

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se