de skulle ju INTE regna.. man kan aldrig lita på smhi!

kom precis hem från Gladö.. blåste på riktigt bra när vi kom och grilla korv i blåsten va IS KALLT! efter en halvtimmes körning hade jag fått upp värmen och vi körde alla sektioner från tävlingen! känns som att jag kommer klara gult spår as bra faktiskt.. va rätt orolig innan säsongen men nu känns d bra! =) ramlade två gånger.. första va rent klanteri eftersom jag fick beslutsångest om jag skulle köra över vänstra eller högra klacken... efter en stunds funderande (i hög fart) bestämde jag mej för att åka imellan på nått vänster och skrapade i hasplåten och välte.. fick styret på vänster insida lår.. åhhhh va inte skönt d va! den andra vurpan slog jag på precis när vi skulle åka tillbaka till bilen.. frambromsade för mkt i backen och fastnade på nått sätt under hojen med benet och fick sendrag i låret eftersom jag satt fast!! hahahaha man skulle ha filmkamera med sig! jag skulle skratta gärnet om man fick se det där i repris.. det är nu man minns hur jäkla snygg man är på sommaren i kjol.. alldeles blåå.. :P

torsdag i morgon och apt på jobbet.. lång dag blir det, 8-19 men sen är det fredag och då har jag som vanligt ingen aning om hur jag jobbar. är ju iofs ingen större skillnad på tiderna. på kvällen ska vi till Peter och Linda på middag.. båda har ju fyllt år så det blir lite "kalas" ;) fick hem Lindas present idag.. hade beställt den och jag trodde inte att jag skulle hinna får den så det va ju bra!

föresten så har jag betällt ett as nice linne som jag bara va TVUNGEN att köpa när jag såg det! va det kostar är en annan sak :P kommer om några dagar :D ett vitt backyardbabies med döskallen! ahh va läckert!

nu ska jag poppa popcorn..



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se