Träningsläger!

Om två helger är det träningsläger för tjejer (trial) i Kinnas motorklubb.. ska fan anmäla mig! :) Då bor vi hos Kim och Mia..
Idag i skogen gick det as bra för mig.. :D vågade testa lite nytt och allt flöt på bra. Pappa slog på en riktigt otäck vurpa! trodde att vi skulle behöva ambulans.. han låg och vila en stund och körde sen igen.. och slog på ännu en vurpa! man kan säga att han hade lite lätt otur! ;) Han fick ont i ryggen, höften och ryggen... så han åkte hem. Jag perre och paul fortsatte nån halvtimme till innan vi begav oss hem.
Nu sitter vi hos My och Steven som bjöd på spaghetti och köttfärssås.. och nu tror jag att det vankas tårta.. Gött mos..
här kommer bilderna från rabatten vi fixa i morse och trialkörningen! Enjoy..





Pappa



Perre



Paul



Jag..

Nu ska vi glo på film..



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se