Invalid!!

Det är vad jag känner mig som nu!! När jag ramlade i går gjorde jag inte illa mig.. trodde jag! Jag har ont i praktiskt taget hela ryggen nu.. har svårt att lyfta armen och som grädden på moset så är jag återigen förkyld!  natten va vidrig eftersom jag vaknade varje gång jag rörde på mig och svalde.. gick upp tidigt och drack te. Paul kom upp senare och gjorde varma mackor.. de va gott. Sen har Paul pulat med bilen och jag har damsugit och tvättat.

Linda och Peter kom förbi en stund också.. jag hjälpte Linda att sy hennes byxor. de vart bra! :) Nu är Ola och Paul på Biltema och handlar lite grejer.. paul köpte nya benskydd där tidigare idag.. 150 kr och as sjysta.. dom täcker lixom hela knäskålen.. lite svårt att förklara.

Jag fotade bara i bilen på väg till tävlingen i går men jag såg att fotografen knäppte några bilder på oss i sektionerna så jag laddar upp dom när de kommit ut på hemsidan..



Paul



Pappa och cycklarna



Me



Ha ha! det ser ut som något döljer sig i mina byxor! ;) så går det när man ärver brorsans byxor!

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se