Vilken man jag har! :D

Det är inte illa när man kommer hem kl sex och är AS trött och vet att man ska storstäda, laga mat och träna!! Men då är det tur att man har en gubbe som har städat, lagat mat och fixat kaffe! :) han är grym! Nu så här efter några pepparkakor känner jag att jag skiter i att träna.. värdelös!! jag vet.. men så är det.
Efter jobbet åkte jag till handen och handlade en blå skjorta och en t-shirt. fanns inte så mkt mer, eller så var jag för kissnödig för att kolla runt mer. Sen gick jag in på mataffären och shoppade loss! våran butik är väldigt bra! fast du bara tänkt att handla mjölk så kommer du ut med två fulla kassar!

Nu ska jag kolla på biggest loser och efter det blir det TWILIGHT!! ha ha börjar känna mig patetisk men det skiter jag i! men jag får kolla på datorn eftersom paul vägrar släppa tv:n en kväll till ;)

Pöss



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se