my eyes!!

gör as ont.. tror att jag har blinkat för mycke idag.. :P kom hem för en timme sen och har bara slappat.. om en halvtimme börjar greys anatomy sen blir det sängen.
Känner ni att veckorna går as snabbt nuförtiden!! jag undrar i bland om det är mitt jobb som gör det eller om det är så för alla?! fan när man gick i skolan gick höstterminen jätte sakta och man längtade till nästa ledighet.. fast det gör man ju i och för sig nu med.. Fick reda på idag att min förskola stänger den 23 december och öppnar den 6 januari.. det va inte helt fel :) fast vi kommer med största sannolikhet att ha öppet hela sommaren så då får man se om man kan vara ledig dom veckorna man vill.
2 dagar kvar till fredag! :D
PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se