Längtar till semestern!

Vet inte riktigt hur många dagar det är kvar men jag går på semestern den 22 december! :) Jag sover och sover men känner mig ändå helt slut större delen utav dagen. Jag har sån lust att bara vara hemma och spela gitarr, träna festa och ha de bra ett tag nu.
Ammie ringde i går och frågade om vi ville ha två nattduksbord och ett köksbord, hon ska ju flytta på lördag och skulle kasta dom. Vi behöver ju båda grejerna så det tackar vi för! :)
Jag har helt tappat suget för att äta middag nuförtiden.. I går åt jag gröt sen va jag propmätt! får se vad jag orkar äta i kväll.

Later..



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se