då lider måndagen mot sitt slut

det är ju aldrig helt fel.. när måndagen är avklarad känns veckan snäppet lättare :) Mår lite bättre idag! :) hoppas att förkylningen är på väg att ge sig. i och för sig så har jag tagit en del ipren idag för att orka med dagen men det gills inte :P
Mina nya arbetskamrater kom idag och vi hann ha ett möte på en och en halv timme :) nice som fan! jag informerade om alla rutiner, föräldrasamtal, möten som kommer och deras scheman.. jag längtar tills lönesamtalet som vi ska ha i vår!! massa mer pengar till Tess säger jag bara..
Jag och Paul va hemma samtidigt så vi värmde på kycklingsoppan vi gjorde i går och sen promenerade vi till Fredrik och Vicky och tog en fika och snackade skit.. Vicky har färgat sitt hår svart med röda inslag och det va skitsnyggt! :D Tänk att hon skulle passa så bra i mörkt hår.. det hade jag ingen aning om! :) man vet ju aldrig om man inte testar.
Nu ska jag duscha, måla naglarna och mysa ner mig framför tv:n.. ska kolla på nyheterna först..

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se