Vilket konstigt väder...

hela dagen har det varit skumt väder! Utflykten till Järna va jätte mysig.. Vi var på Sofiahemmet och tittade hur dem arbetade utifrån Waldorf pedagogik.. vi gick vi till deras atelje där vi fick måla med akvarell och lära oss lite grunder om färg..

Nu har jag precis börjat skramla pengar till Pauls födelsedagspresent.. han fyller om 2 veckor.. han ska få en ny trial hjälm! då blir han glad :D



Jag längtar till helgen nu!! ska bli skönt med lite ledighet igen.. Jessica och Micke kommer hit på fredag på grillning och öl! det ska bli jätte trevligt så nu får vi hoppas på att torsdagen går undan! 

Nu har Pålle gjort pytt i panna så nu ska jag dra mig i väg till matbordet..


 



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se