Skönt att vara hemma..

Idag har jag flängt runt.. va i skolan på dagen och det var uuur tråkigt! pratade om saker man redan läst osv.
Jag åkte till mamma och pappa efter skolan och mötte upp Paul.. Vi lagade i ordning middag och när pappa kom hem drog vi ut till Gladö och körde trial.. Det gick sådär idag tyckte jag.. fick kramp i händerna efter jag åkt racebacken så jag körde väl inte allt för mycket.. I dag fotograferade vi mycket men jag glömde kameran i pappas väska så jag laddar upp bilderna när jag hämtat kameran.
När vi kom hem var det duchen som gällde och tvätta alla skydden.. vi stoppade i oss några varma mackor också! :) Nu ska Paul åka iväg till Snögren som ska kolla lite på bilen så hoppas vi på att det blir lite ordning på den.. Jag ska starta en tvätt och krypa ner i soffan..

I morgon bär det av till Järna där vi ska besöka ett hem för handikappade barn med waldorf pedagogik.. ska bli jätte spännande.. vi ska måla och fåm en kurs i färglära.. :D

Ha en skön kväll!


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se