god morgon..

Hade jag haft pengar så hade jag åkt på kryssning idag.. Frida och Mats hade en biljett till mig med ingående buffe.. betalt och klart! men sen ska man ju dricka på båten också! och äta nattsnack! och röka ciggaretter! och spela lite på banditerna! sen är man pank... :D

Idag ska BVC komma till skolan och snacka lite.. sen kommer centrala stödenheten också.. det blir en lång men förhoppningsvis intressant dag.. efter plugget drar jag till handen en sväng och shoppar nödvändigheter... jag ska hålla mig borta från alla frestelser :P

Nu ska jag och Frida promenera ner till Carro.. vår personliga chafför! : )

I morgon är det Fredag!!


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se