Trialat och handlat!

Nu är vi hemma efter en kväll i skogen och på ica.. Det gick ganska bra för mig idag.. en stund! ;P nästan när vi skulle åka hem så slarvade jag i en backe och gjorde en bakotvolt med mig själv.. slog huvudet i ett berg! tur att man har hjälm.. jag kände bara AJ! Klantmaja..

Midsommar mat på ica i västerhaninge.. det gick snabbt och smärtfritt i allafall..

Tog en snabbis förbi fredriks garage.. han hade köpt en ny motocykel som han ska tävla med och behövde lite hjälp att lasta ur den och så.. får se om han kommer över på midsommar.. vicky stackarn jobbar ju hela kvällen!

Nu är det duschen som gäller och om jag är riktigt snäll så kanske jag tar mig en glasstrut! :D med päronsmak! ha ha

I morgon jobbar jag 6-16 så det blir tidig kväll för mig idag! ska ligga i sängen senast 22.00 så jag får se om jag hinner med ett morgon inlägg i morgon!

Sov gott!


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se