Tisdag.. känns som fredag.

hmm. man blir helt knasig när man jobbar helg! ingen koll på dagarna överhuvudtaget.. men idag är det i allafall tisdag.. trist men sant! när jag slutar i kväll ska jag hem och äta spagetti och köttfärssås som Pålle skulle göra sen ska vi åka till förskolan i Tyresö och kolla närmaste vägen.. sen på Onsdag morgon ska jag dit och skriva papper.. Jag som ville ha sovmorgon :P får åka hem efter och vila lite..

Nu regnar det och är 15 grader ute.. stackars alla som har semester.. hoppas att det blir bättre väder vecka 30-33.. då har vi semester! :D

Nu ska jag dricka en kopp kaffe :)


PoK


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se