Örby!

Åh det gick kanon i farsta! jag hittade allt jag skulle ha på bara en timme! vilken tur att mamma var med som smakråd. fast hon var väldigt yr i huvudet. Jag köte en vit klänning till dopet.. ska lägga in en bild på den senare i kväll. ett halsband, en soppresent till Oliver och ett par svarta skjorts.. Behöver införskaffa några kortbyxor nu när man ska jobba i förskolan.. så att man slipper visa hela härligheten när man sitter i sandlådan ;)

Nu har pappa precis skjutsat hem farmor och farfar.. det blev en hemgjord jordgubbstårta och mammas goda kakor! och kaffe så klart.. pappa fick en red label whiskey och choklad av farmor och farfar.. det gillar han!

Nu ska jag sjunga låten till dopet för mamma så får hon se vad hon tycker!

PoK


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se