Nu dricker jag en liten öl!

Det smakar bra... :) allt smakar bättre på semestern! Idag har vi varit i Örby.. killarna fick inte bukt med fredriks skåpbil men jag fixade lite med min hoj.. bytte olja och gjorde dent luftfiltret.. På Pålles cyckel med! sen åt vi lite lunch mamma fixat.. vårrullar, omelett, nybakt bröd och kaffe! :)




Efter maten tog jag ett dopp i poolen och solade lite!



23 grader men ändå så kyligt.. Jag är nog en badkruka! har det nog efter pappsen!

Vi tog med oss min gamla säng i dag också! ha ha det är inte lätt att få in en tjock 120 madrass i en volvo.. men det gick.. spännband runt skiten bara så va det klart!

Nu väntar vi på My och Steven.. dom ska hämta oss så ska vi ta några öl i Tungelsta.. Vi börjar väl knalla ner mot affären när jag bloggat klart! Paul ska fricka upp sin öl också.. han är ju lite fin i kanten och dricker ur ett glas! bah! vi stekare dricker direkt ur burken! ;)

I morgon kommer kim och maria!! :D

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se