Lazy time.

Ibland blir jag så där oförskämt lat! paul gick och la sig för nån halvtimme sen och jag ska duscha.. men jag orkar lixom inte. det känns så jobbigt att klä av sig och sen torka sig och klä på sig igen. fast man behöver ju inte så mkt kläder när man sover i denna värme.. har öppnat balkongdörren i sovrummet så vi får in lite kyla!
Vi hyrde en jätte roligt film!! kommer inte ihåg vad den hette, som vanligt.. ska fråga paul i morgon :) vi garvade i streck alltså! kaffe och Mickes hemlagade blåbärspaj blev vi bjudna på! den va så god att han är hjärtligt välkommen hem till mig med en paj! :)
När vi kom hem där vid halv nio tiden så städade jag upp och vattnade blommor och så! skönt att kunna gå i hallen utan att slå i tårna i en massa skräp jag strött ut!

I morgon kommer pappa hit vid nio tiden för att titta på kökskranen.. Han skulle ta med sig bröd som mamma bakat som vi kan ha till frukost! :) så jag får nog ta och sova om en stund om jag ska vaar uppe med tuppen!

Puss



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se