Härliga soliga kväll..



Ja nu är jag hemkommen från jobbet och har fått i mig lite middag.. pytt i panna hade paul rört ihop. :) Jag jobbade över en timme idag eftersom Det bara va jag och Danne.. vi hade hur mycket som helst att göra.. Bara att kocka hummer, signalkräftor och havskräftor tog några timmar. och sen då alla kunder på det! jaja jag hoppas att han får det lugnt i kväll så att han hinner producera.



Nu dricker jag kaffe och paul spelar tv spel, GTA tror jag att det är. han åker i allafall runt och sladdar med en bil med 100 polisbilar efter sig ;) 
Vi ska till Jessica och Micke i kväll och kolla på film. sen är jag ledig i morgon! ska bli hur skönt som helst! hoppas att det blir varmt bara så att jag kan sola och bada! är det någon som har lust att skjutsa mig till Örby då? jag klarar inte av att åka komunalt! jag spyr på det! i så fall är det bara att ringa mig! ;)  

Se hela bilden

usch jag är så slarvig! jag har tappat bort min bilnyckel!! fast jag kom ju ända hem i går kväll så antingen ligger den på gården någonstans eller i något klädersplagg.. hmm kommer inte ihåg vad jag hade på mig. får rota igenom garderoben sen tror jag. Paul har vänt ut och in på min väska men utan framgång, fast han hittade en väldans massa kvitton, vad dom nu ska vara bra för.
 
Ha en skön kväll!

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se