Skönt med en lugn söndag!

Sov tills vi vaknade i morse och åt en lång frukost, sen mötte vi upp Kim och Mia för att säga hej då och pussa på Oliver lite :) Efter det åkte vi till Maxi och handlade mat för veckan. sen har jag tvättat och sytt upp mina byxor medans paul har fixat i ordning kyckling och gjort lunch.



Det här fina ljusfatet fick vi av My och Steven i går. Jag köpte snöbolls ljus.. passar ju till julen :)



Kl 16 kommer My och Steven hit på middag och film. Vi ska äta rostbiff, pommes och sallad.. :)

I morgon ska jag på julbord med jobbet i Nacka på något värdshus.. Det ska bli trevligt men det lär ju bli ganska sent, sen på tisdag har vi lucia firande på jobbet med barnen, föräldrarna kommer halv fyra och stannar sen på fika så då får man se när man kommer därifrån..
Nu är det bara en vecka och en dag kvar att jobba! :D ska bli så skönt att vara ledig ooch åka till fjällen..

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se