så va man hemma..

Har inte haft en rolig natt.. blev risig i går kväll och sen blev det inte mycke sömn. orkade inte ligga kvar och vrida mig i sängen så jag gick upp vid sju tiden och la mig på soffan. nu har jag kollat på älsklingsfilmen twiligth :) och fått i mig lite frukost. Planerna för idag är att ta det lugnt. ska lägga mig i badet nu tänkte jag och om jag orkar senare ta en promenad, skulle vara skönt att få lite frisk luft. blir hemma i morgon också sen ska jag väl orka pallra mig till jobbet.. det är inte billigt att vara hemma, hatar karensdagar! men man förstår ju varför den finns.



Så här ser den nya mattan ut! :) den passade jätte bra här. den ser lite veckig ut nu men det rätar nog ut sig snart.



Theo va här i söndags och spelade pippi långstrump på piano :)

hörs senare.

PoK


Postat av: Lisa

Gud va mysigt vardagsrum ni har! :)

2009-12-01 @ 09:56:22
Postat av: Anonym

Den passade as bra där! like your blogg! :)

2009-12-01 @ 09:58:09
Postat av: Tess

Tack :) ja visst blev det bra..

2009-12-01 @ 09:59:21
Postat av: Birgitta Almlöf

Ni har så fint och vilken fin matta ni har fått tag på. Ser så hem- och jul trevligt.



Kram

Gittan

2009-12-01 @ 11:23:37
Postat av: tess

Ja det är lagom juligt!



Kramar

2009-12-01 @ 12:13:18

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se