Helg! :D

Härligt va! I går kväll gräddade vi pannkakor och åkte till handen och hyrde filmer, när vi kom hem tog vi en promenad och handlade lite mat, Sen låg vi på soffan och efter en film kom My och Steven för att kolla på en till. Jag somnade efter en timme. den va så seeg! Jag vaknade när dom skulle gå och jag frågade va klockan va.. 5 va det någon som sa :S trodde att jag hade sovit länge.
Idag vaknade jag med ont i hälsenan! kan inte gå ordentligt! vet inte hur jag lyckats.. iof så drömde jag en massa sjuka saker inatt så jag har väl ansträngt den i sömnen ;)
I går fyllde farmor 85 så idag ska vi fira henne! :) Vi ska till en restaurang som heter Stekpannan på söder.
Hade tänkt att träna nu på morgonen men jag får se om min hälsena lägger av att larva sig!

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se