Träningsinlägg..

Från och med i morgon ska jag börja ta tag i mina extra kilon.. pust.. känns jobbigt redan nu men fan så skönt när man gått ner några. ska rota fram stegräknaren också! den är riktigt bra.. när man blir medveten om hur mkt man går varje dag vill man ju bara gå längre och tar därför trappor i stället för rulltrappan.. fast så många rulltrappor har vi väl inte här i haninge men ni fattar principen! Det blir väl mest cykling, promenader och yoga nu i början men lite senare tänkte jag nog börja med joggning också. har ju faktiskt ett bra elljusspår här bakom..
Tänkte föra en träningsdagbok här på bloggen vare sig ni är intresserade eller inte! Ligger jag på latsidan någon dag får ni skälla på mig! ;)


Elljusspår




dagens minus: till alla människor som ska envisas med att ligga 10 km under hastighetsbegränsningen!! det gör mig GALEN!
Dagens plus: Min nya arbetsplats! :)

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se