Nästan skuldfria! :)

Nu har vi betalat alla räkningar och små skulder vi hade.. Så nu är det bara min trial kvar som jag kommer att betala av varje månad.. Så jäkla skönt.. My och jag åkte till handen efter jobbet och jag köpte:

Ett Everest regnställ
En lång stickad kollage tröja
två långärmade tröjor
ett linne
ett par ordentliga jobb tofflor.

Så nu har man bränt 1500 kr igen ;) det går väldans snabbt! I morgon kommer mäklaren hit och ska värdera om huset så vi blir av med vårt topplån.. det är ju 3000 varje månad.. fast bara 600 är ränta. resten är amortering.. men ändå. det är ju ett par jeanse varje månad.. Ha ha som om jag skulle kunna handla det! :P

Nu ska vi städa och sen måste jag ta en långpromenad och handla snus..

PoK


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se