Mot Årsta..

Idag ska jag paul fredrik och Theo åka till Årsta havsbad.. dom har något 70-års jubileum där.. theo tycker nog att det är kul att titta på brandbilar och båtar..

Egentligen var det planerat att vi skulle åka på sthlm crusing i kväll och gå på tungelsta rocken nu på dagen men jag behöver en nykter helg nu! det va väldigt länge sen.. och sen så har vi trialtävling i morgon! vi ska väl gå upp senast kl8, och då vill man inte vara bakis..
Gittan och Tord kom hem från Grekland i går kväll så vi kanske åker och hälsar på dom lite senare.. :)

Filmen igår va as grym!!  (sommaren med Göran) den va så rolig att jag höll på att sätta popcorn i halsen två gånger! det är livsfarligt med snacks egentligen.. Den hade en rolig röd tråd igenom hela filmen, det är det inte många som lyckas med..


Träningsupdate: I går gick jag 10 000 steg.. det blev en mjuk start.. Vi har köpt en ny våg nu också och i morse visade den att jag behöver gå ner 4-5 kg..

PoK


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se