Lill Lördag.

vet inte riktigt varför det kallas för lill- lördag.. en vanlig dag i veckan känns det som. I går kväll promenerade jag och my till affären för att köpa snus till mig och paul.. vi tog en omväg för att få lite motion och när vi kom hem så kom jag på att vi glömt köpa mitt snus! så det va bara att promenera ner igen.. När vi kom dit hade jag blibit lite små sugen på nått så vi köpte grejer till en varsin natcho tallrik.. så himla god och efter åt vi glass med mango..

I dag efter jobbet blir det hem och laga mat.. sen kommer mäklaren vid 16.30 och efter det åker vi till Ammi och hämtar hennes bil som ska in på verkstan i morgon..

ha en bra dag..



PoK

Postat av: Anonym

Nytagen bild? Najs..

2009-08-26 @ 16:48:52

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se