Jag hatar cops!

Det är nog det mest enformiga tv programmet som någonsin gjorts! just nu får man följa en finnig fullvuxen man som tror att han är störst bäst och vackrast! vet han inte att det är jag som är det!??!  jag ville byta tv kanal men paul sa att jag skulle blogga så jag får väl lyssna på honom ;) han vet hur man ska tas.. ha ha BULSHIT!

Det tog väl runt en timme att storstäda.. jag tog nedervåningen och paul där uppe sen sydde jag upp mina jeans! :) vart fint som snus..

Nu har vi ätit middag precis.. så grymt god mat var det länge sen jag åt! Kim och Mia tipsade..

Man steker fläskkotlett en minut i pannan, sen häller man på vatten tills det täcker halva pannan, kelda, buljong och vitlök. Det får kocka i hop 10 minuter. Sen tar man ur köttet och reder såsen. jag hade i färsk timjan också.. sen åt vi det med färskpotatis! MUMSIGT VA..

Nu ska vi hämta Perre plutt om en halvimme sen drar vi till heron city.. Berättar hur filmen va sen..

Träning idag har blivit en långpromenad.. glömde ta på mig stegräknaren på förmiddagen så från kl 13.30 har jag gått 6523 steg..

Smell you later..


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se