Vinst för djurgårn! =)

har hunnit med rätt så mkt den här helgen! riktigt skönt faktiskt! annars brukar man vara full minst en helgdag och bakis minst en och då är det ju inte så många dagar kvar att göra någonting på.. tomten är fixad och det gick väldigt snabbt, kapade syrenen, krattade och rensade i rabatterna, spolade av utemöblerna och gick i väg med allt skräp till komposten.. ska väl köpa lite blommor och plantera snart också.. fick en kruka med penseer av mamma idag och den fick stå på framsidan.. =)
efter körningen och duschen idag åkte vi till örby och åt chilli med mamma, pappa, farmor, fredrik, vicky och Theo.. mamma hade bakat en citronpaj med maräng å det va jätte mumsigt! sen tvättade vi skåpbilen som ska besiktigas på onsdag, hoppas att den går igenom utan anmärkning! skulle vara såå skönt!
hmmm, apropå ingenting så tror jag att jag har fått 2 myggbett på ryggen idag! kliar massa iaf :P

Djurgården vann över gnaget med 2-1 idag och det känns sjukt nice!!
känns som det va evigheter sen man va på match men på torsdag är det dax igen, då möter vi gais tror jag..

Måndag i morgon och jag känner mej taggad och utvilad för en ny arbetsvecka! =)



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se