shopping

jobbet idag va sådär.. sov jätte risigt inatt.. har för mkt i lilla skallen tror jag! fick i allafall ganska mkt gjort och kunde vara ute både på förmiddagen och eftermiddagen i solen! efter jobbet mötte jag upp mamma i farsta och vi shoppade på. köpte en ljus jenasekjol, svarta trekvartsbrallor eller va det heter och ett par jeanse i kortare modell, dust it, strumpor, hårspray och spännen.. när vi va klara gick vi och år sushi.. så gott! =) på vägen hem tog jag pressbyrån å handla busskort till paul och tempo.. nu dricker jag kaffe och tänker inte röra mej en meter! har gått 12000 steg idag.. de e godkänt!






Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se