Tröttmössan.. :P

jag som brukar vara pigg på måndagar.. va nog sömnbristen som påverka lite. Passade småttingarna på förmiddagen och då måste man vara på den lilla gården och den är fan inte skoj att glida runt på! skulle ta bort madrasserna från sovet i morse och det KRYLLADE av MONSTERSPINDLAR!! okej, dom kanske inte va sådär sjukt stora som hoppspindlar direkt men äckliga like hell!! Mia, Hanna och Patrik fick döda dom medans jag satt och kände mej lite smått yr i bollen! usch! jag blir så less på mej själv! varför ska jag va så jäkla rädd för dom??!! jaja nästa vecka får maaret fixa =) det gillar jag :P

har käkat potatismos med kryddjärpar till middag och städat badrummet på nedervåningen.. mer orkade jag inte för tillfället.. dricker kaffe och tar det lungt en stund..

I morgon ska vi ha Kotte avslutning med barnen.. vi får då besök av kotte och skräplisa! hahaha.. skönt att man slapp agera någon av dom! :D



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se