regn..

fast det känns ganska välbehövligt eftersom det har varit rätt torrt de sista dagarna.. då har jag inte alls dåligt samvete att jag ligger på soffan och inte gör ett jota! mår helt okej idag.. hade huvudverk i morse men jag har böljat vatten och ipren så nu känns det mycket bättre! är bara trött. får se hur jag gör med trialkörningen idag.. jag känner mej inte laddad alls för att köra runt på hala klackar och slå mej gul och blå..
de som ska göras idag är att handla lite frulle.. ekar i kylen. städningen tänkte jag ge mej på i morgon. ska lämna tillbaka filmerna också.

nu blir det en dusch!



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se