oj oj oj

går runt och gnäller för mej själv.. har haft as ont i ryggen idag! fattar inte vad jag gjort men så länge jag klarar mej utan ryggskott så är jag lycklig för då kan jag jobba =)
åkte till maxi efter jobbet och sen till Handen för att lämna in stövlarna till skomakaren och på väg dit var det några som följde efter mej i en jävla fart.. trodde fan att det va snuten ett tag! när jag parkerade så stannade dom bredvid mej och vävade ner rutan.. två killar i 25 års åldern så jag frågade va fan dom ville och han sa att han ville köpa min bil för 18.000! jaha jaa kanske de svara jag då och tog hans nr.. han ville ha den att köra rally med så jag får se om jag ringer upp.. har tänkt att köpa pappas bil men han måste ju få arslet ur vagnen först! :P
På vägen hem från handen lyckades jag trycka i mej en hel påse med sura jordgubbsstänger som jag köpte på maxi.. göööött! ;-)
Nu har vi precis käkat firre (som jag försöker få paul att lära sej att äta) men det är lättare sagt än gjort kan jag ju meddela.. gjorde iaf sej med tomat, sharlottenlök, basilika och gräslöks "gryta" som enligt mej va grym!! har aldrig sett paul äta så lite och grimagera så mkt så det blir nog MYCKET fisk framöver! hahahaha näe va elak jag är! :P

nu har jag ätit två munkar och druckit 2 koppar kaffe så jag mår riktigt illa!! fattar inte vad det är med mej och munkar??!! dom lixom draaas till mej när jag är och handlar! jävla tjockis fasoner... dax och börja banta inför beatch 2020 tror jag! det gör mej inget att bada i vassen några år till! ;-)


PUSSGURKAN PEACE OUT!!



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se