negerbollens dag i morgon!

och det patetiska är att jag säkert inte kommer att äta någon negerboll överhuvudtaget om jag känner mej själv! hade jag kommit på det liite tidigare så kanske jag hade kletat i hop en smet.. kommer i håg när man va liten och gjorde EN stor negerboll av hela smeten!! grymt va det! man fick käka den med gaffel å kniv :P
har nu badat och tiden gick väldigt snabbt.. Läängtar till torsdag!! då är jag ledig och det ska bli myys! =) sen på fredag är det Bandit kryssning med hela goa gänget höhö.. som det ser ut nu så ska jag dela hytt med 3 grabs men det kanske lär ändras på plats! får se om brudarna har en fyrmanna så kanske jag klämmer mej in där :P

så kom igen nu! bjud mej på en negerboll i morgon så blir jag glad!! ;-)





Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se