morsning korsning..

åhh ni anar inte vilka underbara ed hardy solglasögon jag hittade på tradera! den jävla hemsidan är farlig!! fattar inte varför jag skulle in där och kolla.. DUMMA mej så budade jag fast jag inte har råd med det den här månaden så nu hoppas jag att någon budar över :P annars så har jag världens läckraste brillor ;)
jaha, paul ligger och sover sen några timmar tillbaka.. va sjukt trött! jag sitter och halv glor på se upp för dårarna som tog slut nu märkte jag, så bra va den.

är inte alls trött så jag blir nog uppe ett tag till.. hörs i morrn =)

HETA Ed Hardy Solglasögon

är dom inte AS LÄCKRA??!!!


Postat av: Jossan

Fan va snygga! ska jag bjuda över dej så kan du få dom sen när jag tröttnat? :P hahaha du skulle haft någon älskare som kunde köpt dom till dej! en riiik en ;-) PUSS

2010-05-03 @ 21:45:22
Postat av: Tess

ja men eller hur!! skulle vi alla ha ;) puss

2010-05-04 @ 21:37:47

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se