Intar soffan

grymt skönt! vi va ute på campingen å käka kyckling, potsallad, sallad och baguette.. as mumsigt! sen tog vi en promenad till lekplatsen där vi var mer extasa och klättra runt än Theo.. jäkla monkeys! theo gick några rundor på bryggan och Vi hetsade Fedrik till att hoppa från land ut till en brygga och det va FAN långt emellan! hahahah han gjorde det och det gick bra! trodde jag aldrig :D sjukt roligt såg det ut iaf.. pappa visade theo hur man sköt maskroser på MEJ och när vi va på väg hem så fick jag en as konstig blåsa i ögat.. såg luftfylld ut.. blev spräng röd och svullen så jag åkte till närakuten och fick några ögondroppar! ser mkt bättre ut nu så jag slipper gå med solbriller i morgon ;-) hyrde några filmer på vägen hem så vi ska väl glana på dom snart.. orkade inte göra mat idag så det blev youghurt och HONUNGSPUFFAR! hahaha låter så gulligt! :P

Nu börjar bakisångesten som jag ALLTID får gå över och jag är rätt laddad inför en ny arbetsvecka =)



Postat av: Jessi Fox

hahahahhaha jag tror fan du hitta nått överallt! har också bakisångest. tur man kan skratta ihop med jarran ;D

Postat av: Anonym

hitta nått överallt..låter sådär...hmmm

2010-05-22 @ 21:17:58

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se