halloj alla puddingar!

en liten dagsrapport kan ni väla få av mej tänkte jag.. snällt va! :P vaknade förkyld och tänkte att jag kanske bara var lite morgon snorig men INTE! har bara blivit värre och värre och nu sitter jag här i soffan och snörvlar, nyser och tycker allmänt synd om mej själv ;) somnade med barnen på jobbet och hade jag inte blivit väkt av min underbara kollega så hade jag nog fortfarande sovit!
bilen är besiktigad och den gick igenom utan anmärkning! :D faan va skönt! skulle handlat efter jobbet men d sket jag i, åkte hem och gjorde raggmunkar istället.. smakade såådäär, lite alldente om jag ska vara ärlig.. men det är väl ingen som har dött av lite rå potatis..

Nu ska jag krypa ner i badet!



Postat av: Anonym

ja de e bra med söta kollegor:P

2010-05-05 @ 18:35:43
Postat av: Tess

D bästa som finns! =)

2010-05-05 @ 19:33:44

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se