gårdsfest!

har vi haft på jobbet idag! började med att barnen sjöng för sina föräldrar och efter det blev det korv, glass, saft, kaffe, lotteri, boll i hink, potatis på sked, tipspromenad osv =)
jag å maria sålde lotter och det gick grymt bra! ;-)
är riktigt mör efter att ha stått i solen hela dagen och jag måste ju ut och sola HELA kroppen någon dag också! fan man kan ju inte glida runt och vara brun på bara armarna och i ansiktet! ser ju weird ut ju! :P

På lördag spelar Djurgårn sista hemmamatchen innan sommaruppehållet och jag hoppas på grymt nice väder eftersm vi ska sitta på Humlan innan och dricka bäärs =) tror att vi blir 6 glada bruudar!!
söndag? hmm trialkörning maby.. om man e fräch.. det LÄR jag ju vara!

nähe om man ska ta sej en kopp java!



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se