...

Torsdag och dagen har varit låång.. har varit mkt moln idag men på rasten hade jag tur. blev släppt tio minuter innan jag slutade och hamna i den där härliga kö jävlen som alltid börjar efter kl 16! tog mej en halvtimme till handen där jag hämtade paul, han köpte nya perry dojjer och en mp3 spelare sen blev det en subway.. så stor lust hade jag att laga mat idag.. fixade framsidan med stenar och några blommor istället för ett kalt jäkla hål som det har varit sen jag drog upp det där halvruttna trädet.. blev rätt fint. köpte sånna solcells lampor också, får se hur bra dom är på en skala. usch va negativ jag känner mej nu! ska inte smitta av mej mer..






Postat av: Gittan

Vad fint det blev. Mycket bättre än ett trä. Ha en bra dag du och Paul.

Tusen kramar till Er.

2010-05-27 @ 19:44:07
Postat av: Anonym

va fiint d blev!!jag saknar dig!!

2010-05-27 @ 20:12:34
Postat av: Tess

tack =) <3

2010-05-27 @ 20:27:05

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se