en arg Tess

e jag idag.. det är den roliga veckan i månaden och allt jag gör känns 1000 gånger jobbigare än vanliga fall.. jag har gått runt här hemma och städat och fnyst för mej själv hela morgonen och jag röt i hop med paul en gång men sen höll han sej på sin kant tills jag hade fått i mej kaffe och ipren.. :P
igår va det jätte trevligt! vi fick en massa god mat och jag drack massa mumsigt vin.. men sen var jag så mätt att magen krampade.. gick hem vid tolv tiden och somnade på en gång.

Nu ska vi fixa fram och baksidan sen kommer fredrik och theo på fika, peter och linda å hämtar flyttkartonger, gittan, tord, my och steven på grillning så det är väl lika bra att sätta igång å bli på bättre humör!


Postat av: Anonym

jobbigt me lingonveckor:P

2010-05-02 @ 10:35:10
Postat av: Tess

jaa minst sagt! d måste vara den enda fördelen att vara kille ;) haha

2010-05-02 @ 19:31:51

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se