dan före röd dag..

fick jag sluta en timma tidigare! =) de tackar vi för. va i skogen på förmiddagen och efter min rast spacklade jag lite där det ska målas på fredag! kom precis hem och satte mej och kände hur förbannat trött jag är!! har inte känt det förrens nu! usch ja. blir inte många knop i kväll. Fredrik, Vicky och Theo kommer hit om en stund så ska vi grilla å sänka nån öl kanske.. sen blir det nog ett bad och tv innan sängen!

måste klämma en banan tror jag.. risk för svältmage annars! :P


Postat av: Benke

ska DU måla?! HAHAHA hoppas att du har tänkt att göra det i nyktert tillstånd annars vet du vad som händer! ;)

2010-05-12 @ 15:58:20
Postat av: Tess

Hurrudu din lilla tönt!! det man inte kommer i håg har inte hänt!!

2010-05-12 @ 18:05:53

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se