underbara skärgården!

jag har haft en kanon mysig dag med kusinerna, Leif och Undine =) My, Steven och Liam stannade på Gullholmen eftersom Liam va lite krasslig så Leif och Hilda kom hit med motorbåten och hämtade oss. vi njöt av båtturen tillbaka till skaftö! Vi drack öl, vin och åt mumsig grillmat och jordgubbar med glass! Nu har vi precis kommit hem efter en timmes båtfärd runt öar och kobbar.. finns inget vackrare och härligare än att åka båt på kvällen när solen håller på att gå ner!! doften och "kluckandet" är underbart!!

Några av dagens bilder






Alva med kompis fiskar krabba



Jag på ballen



Undine



Abbe



Hahaha! så skön bild med mina tre underbara kusiner =) Abbe. Alva och Hilda



Hilda och jag



Här är vi brudar ute och gör vattnet osäkert :P



Leif och Paul har tankat båten inför hemfärd



Alva och jag



UNDERBAAART!



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se