Mina guldklimpar!

ja idag har det varit guld väder =) det har blåst som sjutton vid vår stuga så vi har fått leta lä platser och det har gått bra! vi låg på stranden ungefär en timme i morse och sen på berget utanför vår balkong.. på eftermiddagen gick vi och satte oss på hotell pubben i solen och väntade in Kim, Maria och Oliver som kom med båten.. vi brudar gick till affärn och handla mat och sen grillade vi och spelade spel!

Här är jag med mina mys killar Oliver och Liam =)



Nu ligger jag och maria i sängen, my nattar Liam och killarna är nere och badar mitt i natten. jag är inte avundsjuk!! tror fan att det är storm! sov så gott!


Postat av: Gittan

Du har ju fått en jättefin färg. Ser ut som du har jättemyssigt brevidd farmor och mormors små älsklingar.



Tusen kramar till er ALLA.

2010-07-07 @ 07:06:22
Postat av: Malin

guuud va brun du är! as fin!! =)

2010-07-14 @ 12:29:03

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se