filmkväll..

Blir det idag.. egentligen har jag ingen lust att ligga på soffan en kväll till men jag är helt slut så det är väl kanske lika bra.. Nästa vecka är det fullt upp nästan varje dag så man får passa på att vila när man kan! Den veckan kommer bli grym!! =)

Drog länna i morse.. köpte ett par stövlar och lite annat.. =) tar handen på tisdag i stället tänkte jag.. sen hämtade jag upp Paul så tog vi en fika i Örby.. mamma hade slängt i hop en lasagne också som jag mumsade i mig.. Fredrik och pappa meckade som vanligt med skåpbilen! men dom såg rätt glada ut när vi åkte så dom kanske äntligen fick ordning på växellådan.. Stannade och hyrde lite filmer på hemvägen. M och Steven kommer lite senare i kväll och ska titta.

Tänkte göra fläskfile m rösti till middag. är fortfarande jätte mätt från lunchen så d blir nog sen middag idag.



Preacher, Wallander-dödsängeln, into the blue 2 och G-Force



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se